Daily Archives: 13/07/2012

PERDEA DE FUM ?????????

Posted on

Dar dacă toată mizeria asta cu suspendarea nu este decât o perdea de fum??? Am stat şi am privit cu atenţie la ceea ce nu prea se mai prezintă pe sticlă şi apoi m-am gândit… „ce mama dracului a mai luat Victoraş în pulă fără ca noi, prostimea, să vedem?”.  Nu, nu e vorba de vreo minoră adusă de Bănicioiu sau Negoită, e vorba de Hidroelectrica. Mi-aduc aminte prin 2009 şi 2010 cănd, ca orice mic afacerist, m-am apucat să jonglez cu acţiunile de la F.P.. Faimoasele despăgubiri ale statului.  Noi eram nişte intermediari.  Găseam gujbeţele şi îi făceam legătura la Bucureşti cu un alt intermediar,  ce reprezenta un INVESTITOR.  Aşa am ajuns să cunosc o persoană importantă, din Senatul României, căreia nu am să-i dau numele. Curios din fire l-am întrebat care este afacerea cu acţiunile astea.  Omul mi-a explicat că o parte din ele vor fi transformate în acţiuni la Hidroelectrica,  Nuclearelectrica etc.  Tot de la el am aflat că principalul „beneficiar” al acestor acţiuni, în proporţie de peste 40%, este Dan „Felix” Voiculescu.  Acum stau şi mă întreb ca omul prost… Băi, frate, ce plm a făcut Ponta de când e la guvernare? Păi, în prima fază a încercat să-l scoată pe Năstase din rahat, a urmat faza cu M.Of. şi scoaterea din rahat a lui Voiculescu, apoi a băgat în insolventă Hidroelectrica şi a început să arunce perdeaua de fum cu privire la suspendare.  Bag de seamă că şi de data asta întâiul turnător al tării ne-a cam tras-o.  Să mă explic şi de ce.  Nu mai e senator,  deci procesul lui s-a mutat de la ICCJ la TB.  Are bani şi relaţii şi procesul mai durează ceva anişori.  În funcţie de verdict se mută la Curtea de Apel, ca ultimă instanţă, unde mai durează ceva anişori… între timp : SE PRESCRIE!  Şi uite aşa a reuşit Felix, cu ajutorul papagalilor Ponta şi Antonescu,  să pună mâna pe Hidroelectrica şi să scape de puşcărie… CHIAR DACĂ BĂSESCU NU VA FI DEMIS LA REFERENDUM.  La ipoteza asta v-aţi gândit, dragii mei???